MAKETNYA DITOILET LELAKI !

ASSALAMUALAIKUM ,  ape khabar kawankawan semua ? huhuh :) pasal entry yg kat atas tu japgi aku cerita okee . 
first story : tadi aku gan family g jalanjalan , soo plan lah nak g bekok kat labis ( segamat johor ) mandi punya mandi airnyaa sejuk :) lagipon kaki dah sakit kene batu batu ! suey betol lah , dh lah byak lumut . nak jln je jatuh nak jalan je jatuh ! lebam kaki , hadoii . 
second story : dh sejuk and dah bosan dgn batubatu tu kami sefamily naik lah untuk tukar bajuu ! huuh . mulamulaa pegi toilet kat depan tu ! pastu ramai pulak orgnyaa ! soo gi lah toilet yg lg satuu depan kita sefamily , nak tahu selanjutnyaa . SILA LIHAT STORY KETIGA ;]
third story : hahah , kamii termasukk salah toilet , kamii masook toilet lelaki , dh lah tak de pintu ! kurang hajar betol lah , sekurang kurang nyaa buat lah pintu , niee buat gril jee :) bongok betol , kalau xde org tu xkesah lah . niee pulak budakbudak agas yg masukk . naseb baik aku belom bukak baju lagi ? pehh maluee seyh ! pastu dia gelak kan kita org  , mcm sial punya RONGAK ! xpadan gan rongak ketawe kuat mcm babi ! cilaka punya rongak , pastu nak ngajing2 pulak . cakap spender tertinggal lah , spender besar mcm mak org lah , palee buto dia . ntaa sepender sape ntaa men ckp jee gan kiteorg . maybe dia nak bengang kan diri dia kott , hahaha :D pastu dia ckp lah sambil ketawe2 . aku cakap ar senyap ar . dia ketawe BABI lagi , ape penyakitt dia ntaa :/ , pastu aku ckp ar menyesal ar aku g sini ! dia ngajing ape ntaa tapii ade kene mengene ar gan bende uh sumee ! sialan punyaa jantan , dh keluar dari toilet perempuan . aku nampak dia lagii . aku jeling maut beb dia teros berhenti ketawwe ! balek lagi aku jumpaa dia , adohh pehal ar jumpaa si rongak sial tu lg ? dia kene ape ntaa gan mamat poyo tu , aku nguk pon xbolee . bodoh !  balik tu aku jeling lagi and then aku dah geram sgt aku teros tunjuk TRIPLE FUCK KAT DIA , wahahah aku baru puas hati , xperasan pulak adk aku pon  tnjuk , adk sapee ajar kau ! hahah butt trime kaseh buat bende kat budak cmtu , okee lah nak tutup entry niee okee byebyebye !
 AIN SYUHADAH MEMBEBEL !