NOW BACK TO FUCK COUPLE ?

seperti entry kat bawah tu kan ? alah sia2 jek kan syg org , tapii dia tngalkan gitu jek ? soo mulaai skrang hati hatii lah siket gan jantan2 skrang . kitaa nguk jee jauh manee dia bolee buat kan ? lau dia org kene balik ain ckp ALHAMDULILAH yg teramat sgt lah ! haha . ain sebagai prempuan yg dipermainkan oleh LELAKI YG TAK BERGUNA sedih gila sbb sampai mcm tu skali , niee lah lelaki zaman skrang ! dah bosan tinggal jekk , tapii ain ade lah nguk sepasang pasangan nie , baruu jee nguk kat fb tdiee ? pehh romantiks gilaa lah ? aku xtau lah sebaliknyaa ape kan ?  huh yang sebaliknyaa malam ain clash gan dia , ain xbole tido sampai kol 5:17 minit pagi woo . nak thu sy buat ape ? sy buat bnde niee ? tapii ituu rekaan semata mata saje ! masee tu sy sukee dia lagi lah . hehe noww SAYA BENCI TAHAP BABI KAT DIA ! ehehe .
macam orang bodoh aku buat bnde nie pagi2 butaa lah , hahaha !
lagi lagi , dua keping kertas jek aku buat lahh , xbyak pon !

biasee lah fikiran budakbudak blom matang , ntaa hapehapee jek aku buat lah sial , haha . masee tgh bodoh g syg dia tu watpee  ? wat PENAT aku jek kumpul duit tok topap . jadah lah sumee tu karot !
byak seyh tntg dia aku dngar . mamposs lah ! FARAHIN , FIZA , WAHIDAH , AZIZAH ! sumee dia dah critaa , walaweyhhh sukaa laa diaorg buruk kan budak tu  , comel sgt aku nguk ! hahaha , macam org terencat lah doe ! hehe . weywey , noww malas nak couple2 lagii . couplee ape yg kitaa dpt erk ? ape erk ? aku fkirr lah doe setiap harii , setiap mase , setiap saat , setiap detikk ! terlintas kat fikiran aku bnde uh , huh . okee lah malas nak panjang lebar crita niee ? noww aku happy sbb bebas dari GENGAMAN LELAKI ! YEAH BYE2 . LOVE U ALL ! MUAHMUAH .
 AIN SYUHADAH MEMBEBEL !