kenapa ramai sgt sokong usop whilcha ?

hahahah , about entry kat atas tu ? ramai nyaa budak niee sokong dgn HANTU KAT LIMAH BALIK RUMAH ? walaweyh ? tapii ade sesetenggah yg menyampah ! but why ? bukan kee cerita hantu kak limah tu best ? heehhe :) cerita niee slalu jadi perbualan antara budak-2 zaman sekarang ? heheeh :) budak kelas sy pon dh terikot ikot dgn cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH tu ? haha asl cikgu masook jee asik sebut KITA BAKOR JE CIKGU NIE  , hahaah terberak taik pink saya ketawe ! hahaha :) kekadang ade jgak dia org cerita hantu , pastu nnti kalau dia nampak hantu dia ckp ' KETEPI KETEPI :) walaweyh . ape lhaa kan ? chopchop kenapa org muda and tua sudah terpegaruh dgn dunie sekarang ? mean sudah terikot ikot lha ! ghehee , hahaah tadiee pon kat wall i dia trangkan tntg usop whilcha ! hahahah i pon ikot jlhaa . mlas nak smbong2 . layan2 dia asik taageed mengetaagedd jee . geram i , btw mampos dia lhaa . kesah pulak aku ! janji hidup aku senang , wahahahaha .
ape lagi aku nak cerita niee ? tgn aku dh gigil niee nak buat aksi tgn mcm USOP WHILCHA ! HEHEH , u alll sapee setuju sila angkat tgn mcm sy ! laallaalalallalalalalalalalalalal . heheeh
dkat stgh jam i fkir nak tulis ape lagi niee ? ape seyh ? i bosan . lau bosan i nak ttup entry niee nnti HANTU KAK LIMAH KEJAR I . okee bye2 u all . muah2 .