seperti kanak kanak RIBENA diatas niee !
budak niee sumee sukaa ponteng kan ? aku tak tau laa nak jadii apee dgn masee depan skrang doee .
gamba uh aku curi art GOOGLE !
bagi sesiapa yg mengenalii wajah ini mintak maap yee .
seperti budak disekolaa aku jugak . sukaa NGEBOL !
NGEBOL(PONTENG KELAS )
tak sukaa aku . euuuuu dh cukup kaya kee kau nak buat mak bapak kau mcm niee .
klau keje tokee babi pon bolee BANKCRUP beb . klau bapak dia kaya nak wat pee . harta bapak . kau tak kaya . adoii hai .
hmm mustayam ! kau jgn jadiee mcm niee okee ! aku harap kau jgn NGEBOL2 lagii :))
ingat pesanan aku tu .
kitaa niee sebenarnyaa mengabes kan hartaa mak bapak kitaa jee doee . termasuk aku .
aku ngaku laa kan . malas nak selindung2 nieee . menyampah .
hah denga cakap sy okee !
okee laa babye . jgn buat cm niee okee .
AIN SYUHADAH MEMBEBEL !